Welcome!

Cześć!
Skoro tu zajrzałeś to zapewne interesuje cię fotografia. Jest mi niezmiernie miło, że tu trafiłeś i obiecuję, że na pewno się tutaj nie zanudzisz!

Długo myślałam tak naprawdę od czego zacząć, jak przedstawić siebie i tego bloga. Na początku myślę, że lepiej byłoby się poznać.

Mam na imię Julia. Mam 19 lat i jestem w 4 klasie technikum na profilu architektury krajobrazu. Fotografią interesuję się tak naprawdę od dzieciaka, bo od zawsze kochałam robić zdjęcia, a dokładnie wszystkiemu w dosłownym słowa znaczeniu, widoku z okna, swoich rysunków czy nawet zwykłego kubka stojącego na stoliku, ale takiej prawdziwej fotografii zaczęłam myśleć w sumie od niedawna kiedy postawiłam sobie pytanie: Co chcę w życiu robić? Kim chcę być z zawodu? Co prawda są to dopiero moje początki, ale jak najbardziej chcę się dalej rozwijać w tym kierunku. Oprócz fotografii dla ciekawych interesuję się rysunkiem, muzyką, wystrojem wnętrz i dobrą książką.

Dlaczego założyłam tego bloga? Chciałabym podzielić się z wami moją pasją, moimi pracami. Chcę żebyście razem ze mną śledzili moją fotograficzną drogę. Zamierzam pokazać wam mój mały świat który uwieczniam na zdjęciach, ludzi z którymi pracuje i moje podróże. Oczywiście nie zabraknie moich własnych inspiracji. Nie chcę zdradzać za dużo, ale na pewno możecie spodziewać się np. rankingu moich ulubionych fotografów, zdjęć którymi się inspiruję i wiele wiele innych ciekawych wątków.

Mam ogromną nadzieję, że zaciekawi was mój blog i będziecie na niego często zaglądać :)




Chcesz wiedzieć o mnie więcej? Zapraszam na moje social media:

- instagram: https://www.instagram.com/julietphotograph/
- snapchat: solukekitty
- spotify: Julia Kubicka
- youtube: hitsjulie


Komentarze

Popularne posty